Jan 2, 2010

Tanjung Sepat

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

最近照片多了 文字少了
感觉拍的照片越来越糟糕 
朋友说我太急进了 毕竟相机才买了三个月 急不得

其实我只是希望有些事情可以做到很完美 
至少我看着这些照片时 还可以感觉自己其实是能够做些什么的

5 comments:

† thsean † said...

so nice that you have wonderful + sophisticated camera.

hahah...i like the first and second the most!!!

good job mah, not as bad as you think.

hahaha

Lovesky88 said...

thanks..
mayb i think too much??
LOL.. anyway.. good luck to you @ SG
:)

小彭 said...

还是觉得慢慢shoot啦。。急不得。。太急的话就会像我这样,时常疯。。lolx

摇滚天使 said...

好美的照片。加油~ :)

單眼皮男孩 said...

我是外行人,有照片让我看我已经很满足了哈哈哈!!